20091016

wntf. wolę wolę.

kolejne spotkanie pod szyldem wntf miało miejsce dnia szóstego miesiąca dziesiątego. tym razem punktem zbornym było skrzyżowanie grzybowskiej i waliców. na pierwszy ogień poszedł mural przy waliców 14, namalowany na kamienicy pamiętającej jeszcze XIX wiek. o kamienicy i muralu poczytać można tutaj. spacerując, dość jednak niemrawo, po uliczkach odwiedziliśmy kilka podwórek częściowo opuszczonych kamienic... smutne to w sumie miejsca. niedługo ich żywota zastąpią nowe apartamentowce. pierwsza część wycieczki była bardzo bezowocna. posileni (cbś) ruszyliśmy z agt na dworzec zachodni. i tam, w podziemiach i na powierzchni udało mi się zarejestrować kilka obrazków. najwsamwpierw, moje ulubione czarno-białea potem trochę kolorowych i długoczasowych... agt, lena, magda, jeendrek - dzięki za spacer :]

8 komentarzy:

  1. ok, jednak porosty na bramie lepiej wyglądają po Twojemu, podziemie miodzio, ale ALE.... gdzie koszyk? Agt

    OdpowiedzUsuń
  2. a koszyk... koszyk jakoś mi nie pasował tutaj. :]

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcie nr 1 będzie idealne do konkursu fotograficznego o Woli ;) a do dwójeczki juz mam sentyment - oto moje troszke podobne z Rumunii : http://picasaweb.google.pl/agorecka82/RomaniaBukowinaJuly2009#5369585588136686690

    Pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęćia git, a na pierwszym to widać jeden z wieżowców, w którym miał kawalerkę Adam Racewicz z serialu W LABIRYNCIE :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. podziemie super. ogolnie miki ostatnio dobrze ci idzie robienie zdjec. musze przyznac ze pod wrazeniem niektorych jestem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. --> Anna:
    ja w konkursy nie wierzę, za słaby jestem. drugie zdjęcie, mój faworyt spośród moich ostatnich zdjęć. szczególnie za to światło na kępkach kurzu na pierwszym planie...
    dzięki za wizytę.

    --> Wantsky:
    dziękówa. adama racewicza możesz pozdrowić.

    --> dżu:
    dzięki, c'nieeeeeee? :]

    OdpowiedzUsuń
  7. no ta krata ma mega światło .. ten syf jest przegenialny ! im dłużej na nie patrzę tym bardziej mi się podoba :P pierwsze fajne - ciekawie wypełniony kadr a ta żabia perspektywa daje zdjęciu to "coś"

    OdpowiedzUsuń
  8. no i mnie to cieszy Murawka, bo właśnie o to choooodziło!

    OdpowiedzUsuń