20100430

raz dwa trzy

: kiedy? 2010.04.28 : gdzie? fabryka trzciny : kto? raz dwa trzy :

pod dłuuuuugiej przerwie spowodowanej wiadomo-czym, na warszawskiej scenie znów zaczynają grać zespoły... w fabryce trzciny zagrał zespół-legenda, banda adama nowaka, czyli raz dwa trzy. fanem nie jestem, jednak raz na jakiś czas chętnie wracam do ich muzyki, zawsze profesjonalnej, zupełnie bezpretensjonalnej, ale za to bardzo pochłaniającej. jednak o gwieździe wieczoru za chwilę. rozgrzewką zajęli się panowie z duetu twilite. od momentu, kiedy ostatnio ich słyszałem - jest postęp, a zapowiadana płyta może być całkiem ciekawa - na gościnnych występach pojawi się maciejewski z much. a występ był miły, ładnie nagłośniony, choć mam wrażenie, że muzycy byli nieco skrępowani...
na raz dwa trzy nie trzeba było czekać długo. w czasie występu zespół zaprezentował materiał z najnowszego albumu, i jak zwykle wszystko, co działo się na scenie, było skrojone co do milimetra. niestety, pod względem zdjęciowym, koncert należał do hardcore'owych... na fotografowanie było niespełna 5 minut, a nowak na scenie pojawił się pod koniec mojego czasu. na domiar złego, siedział w cieniu... raz dwa trzy jest zdecydowanie zespołem, który nie zawodzi i warto do nich często wracać.

2 komentarze:

  1. ZAJEBISTE !!
    genialne kolory i świetne kadry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O ŻESZ!!!! Przestań robić takie foty, bo mnie krew zalewa, że je nie umiem ;) Świetne są, gratuluje!

    OdpowiedzUsuń